9 Eylül 2007 Pazar

ÇINAR AGACI

Seni bekliyorum bir tepe üstün de
Genç bir çınar ağacının altında
Senin gelmeni bekliyorum
Yokluğun da çınar ağacı
Yoldaşım oluyor
Elimi dokunuyorum
Konuşuyorum onunla

Sesini çıkarmadan dinliyor
Anlatıyorum ona
Seni, sana olan sevdamı
Arada yapraklarını hışırdatıyor.
Anlıyorum ki; üzülüyor halime
Bir yaprağı düşüyor yere
Ağlama ağlama diyiyorum çınara
Sen koca bir çınar olacaksın
Sakın ağlama diyiyorum
Bu benim kaderimdir


Senin yüreğin ağlarken
Ben nasıl ağlamayayım
söyleyiver;
Dokunuyorum çınara
Elimle gövdesini okşuyorum
Hissediyorum çınar ağacının duyğularını

Çınar ağacına vaziyet ediyorum
Senin gelmen den umudumu kesince
Gelirse bir gün ona da bana olduğun gibi
Yoldaş ol,gölge ol diye
Yaprakların benim sevdamla açsın
Rüzgara her daim
Derya’yı sevdiğimi fısılda


Biliyorum gün gelecek
İkimizde öleceğiz
Ama sen yaşayacaksın
Koca bir çınar olacaksın

O gün geldiğinde
Bir tohumunu benim
Bir tohumunu da onun mezarım üstüne düşür.
Ve birer çınar yeşerecek mezarlarımızın üstünde

Ve ben gene bekleyeceğim
Dünya da beklediğim gibi
Çınarlar büyüyüp te
Dalları gökyüzünde birbirine kavuşuncaya denk
Kavuşan çınar ağacının dalları değil
Dünya da kavuşamayan ruhlarımız olacak


İ.G

Hiç yorum yok: