9 Eylül 2007 Pazar

AFFET BENİ

Sakın kızmayasın ha
Oysa sana söz vermiştim
Birdaha karşına çıkmayacağım diye
Tutamadım sözümü tutamadım
Ne olur affet beni

Aslında ilk dün bozdum verdiğim sözü
Neyleyeyim sözüm geçmedi yüreğime
Dayanamadım sensizliğe
Bir kez daha görmek istedim seni

Uzaktan baktım iş yerine
Önünden geçecektim ama
Işciler çıkıyordu.
Içim ürperdi
Sen beni görebilirdin.
Ister korku de ister başka bir şey
Oysa senin bir evetine dünyayı yakardım.
Döndüm geri sessizce seni göremeden

Bekledim yolun sonunda seni
Görmek için bir an da olsa.
Almıştım yarımda olsa
Kapıda bekleyen servisİn plakasını
Bekledim içimde binbir umutla
Geçti gitti yanımdan araç
Göremedin senin gül cemalini
Arkadaşının simasını gördüm
Yanındakine gülerek bir şeyler anlatıyordu
Döndüm içimde garip bir sevinçle
Sanki şarab içmişim
Önce hoş bir mutluluk vardı
Yavaş yavaş acıya döndü
Içimdeki sevinç, yüreğimi yakıyordu.
Verdim kendime bir teselli
Olsun yarın görürsün dedim.

Gece güne döndü
Yenibir umutmuydu doğan bu güneş
Içimdeki kor ateş yanmaya başladı
Doğan güneşle beraber
O yandıkca ben garip bir hal aldım
Ne uzunmuş bu günler,
Ne bitmez yolmuş sana gelinen yol
Ne sana olan sevdam geçiyor
Ne de bu yollar bitiyor
Bu sefer bekledim yol ağzında
Bir mazi agacını kendime perde yaptım
Gözüm yolda
Gene bekliyorum aracını
Içimde gene bir umut
Yarım da olsa seni görebilmek
Kafam da dünkü aldığım numaralar
Gelenlere bakıyorum
Yok yok yok
Içimde bir üzüntü denizi
Gözüm bir aracın arkasındaki yazıya takılıyor
Işte beklediğim yazı
Içimde bir tereddüt
Numara farklı
Belkide Allah’ın bir hikmeti
Az ilerde duruyor araç
Kapası açılıyor
içinden sen iniyorsun
şükrediyorum mevlaya
En son gördüğümden beri
Daha da güzelleşmisin
Fazla bakamıyorum
Arkamı dönüyorum
Belkide sen beni gördün belkide görmedin
Sen geliyorsun
Ben ağaca birazdaha sığınıyorum
Arada sana kaçamak kaçamak bakıyorum
Geçiyorsun önümden
Bana bakmadan
Belkide tanıyamadın kim bilir
Yürüyorsun
Cesaretimi toplayıp peşimden geliyorum
Ilere biniyorsun bir renoya
Dünyam yıkılıyor
Geri dönüyorum
Tırfik var sen yavaş yavaş gidiyorsun
Merak ediyorum yanın daki kim
Baban mı ,agabeyin mi yoksa
O mu? içimde bir korku?
Koşuyorum sana doğru
Yaklaşıyorum ama yakalayamıyorum.
Içimde degişmyen bir şey var
sensin o degişmeyen sensin
dedim ya sözümde duramadım
affet beni affet
neyleyeyim ki verilen sözler
sevdayı engelleyemiyor
ne olursun affet beni

İ.G

Hiç yorum yok: