6 Ekim 2007 Cumartesi

DÜŞ MÜ GERÇEK Mİ?

Dün gece seni düşüm de gördüm.Hayaller için de bir peri kızı misali değil.Olduğun gibi ama bir rüyadan çok öte sanki gerçek,gerçekten çok öte.Anlatayım sen karar ver ne kadar gerçek olduğuna belki de konuşamadıklarımızı konuştuk.

Ben bekliyorum sokağınızın başın da seni her zaman beklediğim gibi sen babanla işten geliyorsun.Tam kapıdan girerken benim farkına varıyorsun.Vaz geçiyorsun kapıdan girmekten ve bana dogru geliyorsun.Senin gelişinden önce çekiniyorum ve gitmek için bir iki adım atıyorum biliyorum ki senin beni benden alan kara gözlerine bakmaya ben dayanam.Dur diyiyorum ne olacaksa olsun ve vaz geçiyorum gitmekten.Üzerinde sarı bir tişörtle geliyorsun(oysa siyah seni daha bir güzel kılıyor).Senin bana kızacagını düşünüyorum ama ses tonun o kadar nazik ki anlatamam ve içidem diyiyorum beni sevemese bile bana hala saygı duyuyor.

İrfan daha ne kadar geleceksin anla artık benden sana sana hayır yok ,hayır gelmez diyiyorsun.Seni yakından görmek o kadar güzel ki Helede kara gözlerini Tamam Derya diyiyorum inan bir daha gelmeyecegim.Senin karşına bir daha çıkmayacağım ama son defa bana kara gözlerinle bir bakarmısın ve sen iki defa kara gözlerinle bana bakıyorsun.Tokalaşıp yanın dan ayrılacaken.Derya diyiyiyorum arada bu sayfayı okursun deyip sana bu sayfanın adresini veriyorum.Gülerek tamam okurum diyiyorsun.

Sonrası malum herdüş nasıl sona ererse bende uyanıveriyorum.Keşke ömür boyu uyusamda düşümde hep seninle beraberolsaydım.

Hiç yorum yok: